Det kan inte kännas annat än bra

Dagen började med att vi redovisade om Healing på Lars lektion, vi skulle prata i över fem minuter
men vårat var bara en tror jag. Haha! Vilken tur att det inte skulle betygsättas och att betygen
redan är satta. På tal om det så fick vi veta vilket slutbetyg vi kommer få i dom två kurserna som
vi har läst med honom. Jag fick väldigt bra i både Religion och Etik & Livsfrågor. Jag är mer än nöjd.
Med tanke på att jag kämpat på in i det sista och verkligen fokuserat på skolan sedan pappa försvann
så kan jag inte vara annat än nöjd med det slutbetyg jag kommer få. Känns riktigt härligt.

Efter den lektionen så hade vi samling i Aulan för genomgång av studenten, vi skulle träna på att ta
emot betygen och vi övade även på studentsången. Han sa att han aldrig varit med om några som
sjungit så högt & bra under alla hans år. Haha, så himla härlig stämning det var.

När vi slutade så for jag med Frida & Madde på stan, köpte hårfärg till löshåret som dom ska hjälpa
mig att färga medans jag är på Hårbolaget och blir fin i håret. Det kommer bli kanon.

Ikväll blir det Volleyboll med världens bästa OP3, trots min huvudvärk så är jag riktigt laddad.
Ser framemot den här studentveckan, för nu ska det verkligen firas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0