En kärlek som aldrig kommer dö. Mitt älskade OP3.

Dom här tre åren med dessa fina människor har bara flygit iväg.
Jag önskar att man kunde spola tillbaka tiden och få uppleva alla
fina minnen igen. Ord kan inte beskriva hur mycket jag kommer
sakna allihopa. Redan igår så gjorde det ont i hela mig, jag insåg
att det är slut nu. Jag vill inte att det ska vara slut.

Jag kommer alltid minnas mitt fina OP3 och alla har en speciell plats
i mitt hjärta. Jag hoppas innerligt att alla kommer ta vara på våra fina
minnen som vi hunnit skapa med varandra. För det kommer jag göra.

Jag älskar er!






Kommentarer
Postat av: fridis

kommer också att sakna OP3. vi var och är en familj och nu far alla åt olika håll:( op finns alltid i mitt hjärta

2010-06-14 @ 00:09:15
Postat av: Karin

Grattis gumman, vad fin du är... Nu står hela världen framför dig, plocka av det du själv vill. Nu påbörjar du ett nytt kapitel i ditt liv, kramar

2010-06-14 @ 08:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0