; /

Klev upp tidigt som tusan imorse och följde med mamma på hotellets spa där
vi vaxade våra ben. Kan lova er att det kändes, haha! Men det var så härligt
att ligga där, lyssna på avslappnande musik och njuta i slutet då hon masserade
benen. Jag blev något sugen på att beställa tid för massage, det skulle vara skönt.

Jag har sovit tills nu. Är helt slut i hela kroppen och skulle kunna sova ännu längre
fast då kommer jag inte kunna somna inatt. Har trots allt sovit tre timmar nu.
Känns att det inte är bra nu, vissa dagar är sämre och vissa dagar är bättre. Men det
är dom här sämre dagarna som får en att må så fruktansvärt dåligt. Man vill bara
försvinna. Men man måste väl försöka resa sig upp, på något sätt går det alltid.

Såna här dagar gör att man inte vill fara någonstans. Man kryper in i ett skal och blir
rädd för minsta lilla. Jag var inte ens sugen på att fara och kolla balen, jag önskar att
jag orkade och ville men nu känns det inte så. Om jag nu inte far dit så får jag hoppas
att mina klasskamrater får en toppenkväll och jag lovar dom kommer vara finast av alla.


jag behöver dig nu
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0