Glad midsommar!

Denna helgdag kommer göra ont men jag ska försöka göra mitt bästa för att den ska bli
så bra som möjligt. För ett år sedan, på den här dagen samlades vi alla i stugan och hade
så fruktansvärt roligt. Vi åt gott, kastade pil och skrattade så vi hade ont i kinderna.
Så kommer det inte vara i år, vi är en mindre. En fattas och det gör så ont att tänka på det.

Vi ska iallafall vara hos mamma och äta middag tillsammans idag och bara umgås. Tänker
inte göra så stor sak av denna dag, brukar oftast gå bättre då.

Nu ska jag skutta till sovrummet och väcka min fina som lovat mig en promenad i det fina
vädret. Sedan ska vi nog åka på Suntan och sola, färgen sedan utlandet får inte försvinna!

Hoppas alla får en underbar midsommar!


Ingenting funkar som det ska utan dig. Jag saknar dig så himla mycket.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0