Godnatt :)

Har just sett färdigt filmen Click och gråtit en skvätt. Lyckas alltid gråta till den filmen
trots att han bara drömmer allt hemskt som händer. Härligt med lyckliga slut, härligt
med människor som inte dör och härligt med såna som inser att livet är för kort så man
ska ta vara på varenda stund man får.

Ska lägga mig i sängen med min fina och försöka sova, vi ska upp rätt tidigt imorgon
och ta en promenad. Hör och häpna, min fina har lovat att gå ut och gå med mig! Hah.
Det är inte alla dagar och det ska bli så mysigt. Så ska vi sola med mamma och sedan
äta midsommar middag där. På kvällen åker vi nog till Tjäl om det blir som vi tänkt och
så stannar vi där över helgen.


Förevigt älskling!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0