Goodnight

Ikväll tog jag och min fina oss en löptur, det var något härligt trots att min kondition blivit
så mycket sämre än vad den varit. Det är aldrig bra att ta ett uppehåll från träningen, det
blir så mycket jobbigare när man ska försöka ta igen den. Jag har ju haft min anledning
till varför jag inte tränat, men nu är jag på gång igen och ska verkligen gå in för att börja
träna på allvar igen. Det ska bli så skönt att se reslutat, finns nog inget bättre.

Direkt vi kom hem så ställde jag mig och bakade en sockerkaka med kanel som jag lovat
min man att göra. Jag har inte smakat den ännu men han säger att den blev väldigt god så
jag får väl lita på honom ;) Ska strax hoppa in i duschen och sedan mysa framför en film.

Imorgon ska jag vara barnvakt åt världens sötaste och goaste Elsa Belsa. Det ska bli så
mysigt! Jag ställer mer än gärna upp, bra för mig att träna lite också ;)

Nu säger jag godnatt för nu blir det inga fler inlägg idag. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0