Lördagkväll

Anonyma kommentarer tas bara bort, våga stå för vem du är istället :)
Känns som att min inlägg om att skaffa barn för tidigt väckte en stark
reaktion hos någon. Men det är vad jag tycker, om jag tycker att man
ska vänta så är jag väl inte dum i huvudet för det? Alla tycker ju olika.
Men om nu min blogg är någon hippi blogg som stavas hippie så behöver
du ju inte läsa den. Kan väl inte vara så svårt att låta bli.

Ikväll tog jag och min fina en sväng till Ajaur, hälsade på Sofia och Martin
i deras stuga. Dom har det så mysigt där, skulle också vilja ha en stuga ute
på landet. Vi surrade i massor och skrattade så jag fick ont i kinderna.
Hann även smyga in till lilla Elsa en stund, hon är så go!

Nu sitter jag bara och laddar för studentveckan. Kan inte förstå att den snart
är här. Ska verkligen ta vara på varenda stund med klassen den här veckan
för sedan är det över, kan säga att jag gruvar mig lite. Vill inte skiljas från
alla fina människor som på olika sätt lärt mig så otroligt mycket. Men vi ska
ha fruktansvärt roligt i veckan så vi verkligen har något att minnas.

Kommentarer
Postat av: diana

hahahha love the picture <3

2010-06-06 @ 02:03:45
Postat av: Pallan

Tack Sara! :)

2010-06-06 @ 09:30:00
URL: http://pallan.blogg.se/
Postat av: Pallan

Tack igen! :D jag är såå nöjd med det och glad att jag äntligen tog mig mod :)

2010-06-06 @ 15:15:54
URL: http://pallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0