Måndag igen, studentveckan har startat!

Då var det måndag igen och det här är min sista vecka på gymnasiet, den sista
veckan på omvårdnadsprogrammet och den sista veckan med världens bästa klass.
Konstigt känns det men spännande. Det känns så overkligt, ska det verkligen ta
slut nu? Är det verkligen sant att vi inte ska komma tillbaka till tryggheten i slutet
av Augusti? Det känns jättekonstigt. Men samtidigt roligt, nu är det dags att ta tag
i verkligheten och låta våra drömmar bli sanna. Det är upp till var och en nu vad
man vill göra av sitt liv, jag har lite planer men mer än så tänker jag inte säga.

Har just gjort mig klar för att åka, vi har bara två lektioner idag och senare ska jag
klippa och färga mitt hår. Vill göra det mörkare nu, svart som jag hade det förut.
Känns lite konstigt att ändra sig nu när vi kämpat för att få det till den här brun-
färgen men det kan inte hjälpas. Ångrar man sig så gör man det.

Studentveckan ska invigas med volleyboll, brännboll, party på furuviksstranden och
hotellet på onsdag. Vilken underbar vecka vi kommer ha tillsammans!


Längtar till fredag då jag får ta på mig min fina klänning!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0