Min helg!

Den här helgen har varit riktigt lugn och riktigt skön. Vi har bara tagit det lugnt
och trots det så är jag hur trött som helst och helt slut i kroppen. Får se till att
lägga mig i vettig tid ikväll så jag orkar med studentveckan som börjar imorgon.
Är inte jätteladdad nu men förhoppningsvis så blir det bättre när jag får träffa
min underbara klass imorgon och tagga tillsammans med dom. Vi ska ha så kul!

I fredags skulle jag vara duktig och laga middag till oss innan min fina kom hem
från jobbet. Jag gjorde kebab med wokgrönsaker i pitabröd. När jag skulle öppna
saft paketet så tar jag kniven (Nä jag tänkte inte att det går bättre med sax) och
så skär jag mig som tusan i tummen. ÅH! Det första jag tänkte på var om jag hade
skurit mig i nageln, eftersom jag ska fixa dom på tisdag så får dom inte gå av. Hah!
Jag hade inte en tanke på att kolla hur djupt det blev. Det gick bra iallafall, ingen
skada skedd men det gjorde förbaskat ont. Hoppas det hinner läka någorlunda iallafall.

Igår jobbade min fina så jag tog mig en liten sovmorgon, for med mamma på solariumet
och åt sedan middag där. På kvällen bestämde vi oss för att ta en liten tripp till Ajaur där
kära kusin har stuga, var jättemysigt att åka dit. Vi pratade och skrattade så jag fick ont
i mina kinder. Jag blir bara mer och mer sugen på att skaffa en stuga, eller flytta till ett
hus på landet. Det är ju så fruktansvärt mysigt och så härligt att bara känna lugnet. Att
få komma bort från stan och bara njuta. Det är en av mina drömmar faktiskt.

Idag har jag promenerat med Marcus, vi har även ätit middag där. Efter middagen for jag
en tväris till Sofia och Martin. Fick pussa på Elsa Belsa en stund som hade feber ;/ Lille vän.

Nu har vi just kommit hem från världens bästa farföräldrar i Sidberg där vi fikat gott och
bara umgåtts. Vi har hunnit med mycket roligt i helgen, känns som att jag behövde en
lugn helg innan studentfirandet drar igång. För nu ska det firas, man tar bara studenten
en gång! Kommer bli många tårar, men vi kommer ha en helt otrolig sista vecka tillsammans.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0