Min sista skoldag, någonsin.

Jag kom att tänka på en sak. Idag är det min sista skoldag, imorgon är vi lediga och på
fredag är det studenten. Jag har alltså mina sista lektioner idag, som inte är vanliga men
ändå. Nu direkt på morgonen ska vi lämna in alla böcker som vi haft med Ulrika och så
skulle hon bjuda oss på fika idag. Lektionen efter har vi Lars och då ska alla som inte
redovisa i måndags göra det. Sen har vi ett långt hål och ett sista step up pass sista
lektionen. Det känns läskigt, är det verkligen snart slut? Men på något sätt känns det bra.
När skolan är slut kommer jag ha mer tid att läka, det kommer inte göra lika ont för jag
behöver inte gå till ett ställe varje dag som pappa alltid var på. Så, trots allt känns det bra.

Idag ska min älskade pojkvän och min älskade bror firas. I eftermiddag ska jag möta upp
klassen hemma hos mamma för vi ska titta på lastbilen och se hur den ser ut. Sedan blir
det middag hos mamma och tårta. Dom flesta treorna ska ut ikväll, tror det skulle vara någon
fest på furuviksstranden men jag har varken ork eller lust att fara dit. Det känns som att vi
kommer hinna fira nog på fredag då vi går ut. Med tanke på hur jag mådde igår så är det nog
ingen idé att festa ikväll också. Dessutom vill jag mysa med min fina hela kvällen, det är ju
trots allt hans dag idag och det är mer speciellt.

Var ju förresten och fixade mina naglar hos Frida igår som jobbar i samma lokal som Emmoth.
Hon är riktigt duktig och jag blev väldigt nöjd. Sist jag fixade naglarna hos henne så gjorde jag
ju en förlängning, men med tanke på att jag ska jobba inom vården i sommar och med tanke
på att jag fått en bra längd på mina egna naglar så valde jag att bara göra en förstärkning.
Hon gör så att naglarna blir starkare, växer snabbare och så målar hon en fin fransk manikyr som
inte försvinner försen om några veckor. Vill ni få fina naglar så ska ni gå till henne.

Här är två bilder, kanske inte dom bästa men!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0