Mondaymorning

Har ett otroligt sug efter att få börja jobba och tjäna lite pengar. Ännu mer laddad blev
jag när jag insåg att jag inte jobbar så mycket helger så jag har tid att fara bort också.
Det ska bli skönt att få göra något om dagarna och inte bara sitta hemma, nackdelen är
väl att min fina har semester när jag jobbar och jag är ledig när han jobbar. Men det är
bara att bita ihop och tänka på hur mycket pengar som rullar in.

I veckan har jag inte så mycket planer. Ska snart fara och vara barnvakt åt söta Elsa
Belsa hela dagen och i eftermiddag ska jag och min fina fara ut och springa. Efter
middagen kanske jag far upp en sväng till mamma som ska ha något spa party eller
vad det kallas. Kan vara riktigt intressant att vara med på, få fotbad och allt ; )

Resten av veckan ska jag nog bara sola och ta det lugnt. Njuta av ledigheten och bara
vara. Åker nog upp till farmor och farfar någon dag också, det är så mysigt att vara där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0