Nails, i love it

Jag har alltid haft problem med att spara ut mina naglar så dom blir långa och fina.
När jag väl fått dom att växa så lyckas dom alltid gå av, vilket jag tycker är extremt
synd eftersom jag älskar långa fina naglar. Blir alltid så avundsjuka på dom som har
så långa naglar, därför gjorde jag en nagelförlängning för inte så längesen och blev
jättenöjd över resultatet. Dom såg inte sådär oäkta ut som lösnaglar gör som man
köper på Åhléns, utan det såg ut som mina riktiga. Problemet är ju dock att jag jobbar
inom vården och där ska man ju helst inte ha speciellt långa naglar, inte ens nagellack
men det finns ju vissa som har det ändå. Men jag känner att jag inte vill ha så fina
naglar när jag jobbar inom vården, men nu när det snart är studenten och när jag
ska till utlandet så vill man ju vara lite extra fin.

Jag gjorde min nagelförläning hos en tjej som heter Frida och jobbar på Emmoth's
tatueringsstudio här i stan! Jag rekomenderar verkligen att göra naglar där, hon är
jätteduktig och man blir väldigt nöjd. Nu på tisdag har jag bokat tid för att göra en
förstärkning, nu har jag ju lyckats spara ut mina naglar till en bra längd så nu vill
jag att dom ska vara så ett tag också. Bra är ju också att hon målar en fin fransk
manikyr så dom är fina till på fredag då det är studenten. Och jag börjar ju inte
jobba förren efter vi varit i Alanya så jag hinner ju ha fina naglar en stund. Dessutom
så blir dom ju inte så långa så tror inte det ska vara något problem att jobba med dom.

Såhär ser naglarna ut efter att man gjort en förstärkning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0