Onsdag

Idag gjorde jag & Stephanie bort vårat Step up pass som man skulle hålla i själva.
Jag kan verkligen säga att vi lyckades, tycker att vi gjorde det väldigt bra och det
var inte ett lätt pass. Svettigt blev det, man kände hur slut man var i hela kroppen
efter passet. Härligt! Sofia ställde upp för oss och var med eftersom vi var tvungna
att köra på historian som vi inte har nu och dom andra i gruppen har ju annat då.
Men hon var jätteduktig och kämpade på, väldigt duktig var hon för att aldrig prövat
på Step up och våran koregrafi var inte det lättaste heller.

Nu håller jag på att göra mig klar för kvällen. Vi ska nämligen ha en picknick med
klassen ikväll, känns så bra att vi gör massvis med saker nu innan det är slut.

Hoppas alla får en trevlig kväll, för det ska jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0