Studenten var helt fantastisk

Min student blev helt underbar. Jag saknar min älskade klass redan, många tårar
rann igår och fina tal hölls. Jag kan inte säga annat än att jag alltid kommer att
älska OP3. Alla fina tjejer och simon, ni anar inte hur mycket ni lärt mig under 3 år.

För att jag inte ska deppa ihop totalt så har jag börjat packa inför Alanya, jag måste
nog sätta en gräns för det finns så mycket jag vill ta med. Det ska bli så mysigt att
åka iväg lång bort och bara njuta en vecka.

Fick jättemånga fina presenter igår på min dag, kan lägga upp bilder på allting senare
för nu är jag så seg. Har sovit hela dagen, undra om jag kommer kunna sova inatt?

Tack till mamma som är den starkaste i hela världen och fixade allt, till min fina och
mina bröder som fanns där. Tack till Peder's familj som kom och var med mig på min
dag och hela min släkt. Tack till min underbara klass som gjorde min student oförglömlig!

Och tack till min älskade pappa som ställde upp för mig, jag vet att det var du som gjorde
att solen lyste på oss hela dagen. Jag saknar dig.


Kommentarer
Postat av: mamma

Tack själv till en underbar dag en dag med mycket starka känslor. Sara glöm inte att du är stark, du har i allt helvette vi upplevt tagit dig igenom utbildningen och inte nog med det fått riktigt bra betyg. Både jag och pappa var stolt över dig och nu är vi ännu stoltare, för jag vet att han var med hela tiden och jag tänkte precis som dig det var pappa som lyste upp på dig och alla andra studenter.



Älskar dig ofantligt mycket <3

2010-06-12 @ 20:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0