Tisdag

Trots min långa sovmorgon så har jag hunnit med att storstäda hela lägenheten, det
tog i princip hela dagen med tanke på att jag städade själv. Går så mycket fortare när
man är två, men nu när min man jobbar så får jag allt sköta hushållet all by myself ;)
Han trodde inte att jag städat idag så han blev väldigt glad och överraskad när han
kom hem, jag älskar uppskattning!

Så nu är det rent och fint här vilket känns härligt nu såhär innan vi åker utomlands
imorgon. Man blir så glad när det är rent och snyggt. Se mamma, jag kan! ;)

Så fort min fina är klar så åker vi till Tjäl för att hämta hem räkningar som han har där
och för att säga hej då till hans fina familj innan vi åker. Vi åker nog hem ikväll igen men
det kan hända att vi stannar över natten. Ska ju följa med mamma till Sidberg imorgonbitti
och lämna Busy. Dom är så underbara som sköter henne medans vi är borta.

Om jag inte skriver något innan vi åker till Turkiet så hoppas jag att ni får det bra här
hemma, ni kan ju tänka på mig som ligger i solen och steker medans regnet öser ned här
hemma ;) Nä. Men ta hand om er och ta hand om era nära och kära.

Kommentarer
Postat av: Karin

Önskar er en välbehövlig semester. Vi var till Side ifjol och jag säger bara det WOW!!! Njut av maten, solen och varandra. Ha det nu underbarast... Kramar

2010-06-15 @ 20:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0