Tisdag

Gårkvällen var mestadels helt underbar. Vi samlades och spelade lite volleyboll, grillade
och pratade i massor. Sedan begav vi oss på en fest som inte var alltför rolig, killen som
bodde där (tror jag) hade däckat med huvudet före på balkongen så grabbarna fick lyfta
in honom. Hah. Vi for därifrån ganska snabbt och fick skjuts på Furuviksstranden där det
var väldigt mycket folk. Träffade många som man aldrig umgås med, var faktiskt riktigt
roligt. Min fina kom och hämtade mig när jag lessnade, blev inte alls som jag hade tänkt
mig igår men inget att göra åt nu. Tack för att du står ut med mig. Du är guld värd.

Igår på dagen fixade jag förresten mitt hår. Klippte & färgade det, gjorde det svart igen och
som jag har saknat den färgen. Hon gjorde några röda slingor också som verkligen syns så
nu är jag mer än nöjd. Var där i hela två timmar, men då hann hon med att noppa mina ögon-
bryn också. Det är så bra på Hårbolaget, personalen är helt underbara.

Ikväll blir det en lugn kväll. Jag vet att det är studentveckan och jag vet att man ska vara
med klassen men jag är mer sugen på en myskväll med min fina. Jag vill följa med honom
till Tuvträsk och hälsa på lilla valpen och sen bara ligga och kramas hela kvällen.

Nu ska jag snart ta mig en kall dusch och fixa till mig innan jag ska iväg och fixa mina naglar.
Äntligen ska jag göra förstärkningen så naglarna inte går av och blir fula innan studenten.

Lägger upp bilder från gårdagen lite senare!
Kommentarer
Postat av: Lisa

Aha, så ni kommer till byn ikväll? Ni ska hälsa på Linus antar jag? Åh, hon är så söt lilla valpen! :)

2010-06-08 @ 19:06:20
URL: http://lisaliljestrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0