Torsdag 3/6 - 2010

Tog mig en välförtjänt sovmorgon eftersom vi inte har studiebesöket förren klockan
tre idag. Ställde väckaren på tio och tänkte åka på gymmet men la mig ned igen och
har sovit tills nu. Det behövde jag verkligen, har varit alldeles slut i hela kroppen i
många dagar nu och inte fått sova någonting nästan. Så nu är jag utvilad och det känns
som om jag skulle kunna springa flera mil. Får se om jag orkar fara på gymmet ändå.

Ska till mamma vid två någon gång och vi ska följas till Emmoth's studio så jag kan prata
med Frida som gör naglar där. Hade först inte tänkt göra något med mina naglar innan
studenten eftersom dom är så pass långa, men Cajsa tipsade om att göra en förstärkning
som innebär att dom håller sig fina till efter studenten och hon gör en fin fransk manikyr
så slipper man måla dom själv. Får bara hoppas att hon har någon tid till veckan!

Satt just och tänkte på att det är ganska mycket kvar att fixa innan studenten, jag som
trodde att jag var klar efter att jag fixat klänningen, studentmössan och studentskorna
men icket. Jag ska fixa håret på måndag, färga det och klippa mig. Vill som sagt fixa naglarna
innan nästa fredag. Min älskade Frida ska hjälpa mig att sätta in löshår på studentmorgonen
och förhoppningsvis kan Camilla sminka mig på morgonen också. Så än är inte allt fixat.
Men det ordnar sig.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0