Torsdagkväll

Imorgon är det bal här i Lycksele och jag kommer inte vara med. Jag bestämde
mig ganska tidigt för att inte delta i balen, visst ångrar jag mig lite när jag hör
alla prata om deras fina klänningar. Men jag känner att jag inte missar något, det
är ingenting för mig. Valde även att inte vara med på grund av personliga skäl.
Det blir bara för mycket, för många stora tillställningar utan min bästa vän och
det klarar jag inte riktigt av nu. Det får räcka med studenten, det känns faktiskt
jättejobbigt att ta studenten, men jag ska göra det bästa av dagen och jag vet att
det kommer vara många runt mig som stöttar mig.

Ikväll har jag varit hos Sofia och Martin, fikat gott och bara umgåtts. Det kändes
faktiskt som om det var tok längesen vi träffades med tanke på att Sofia började
jobba i måndags efter 1 års mammaledighet. Hah! Inte lätt när man träffats i princip
varje dag. Men mysigt var det, dom är så fina människor!

Nu ska jag fortsätta städa här i lägenheten så vi får det bortgjort inför helgen, sen ska
vi följa med mamma på Suntan och sola. Måste bli brun till studenten.

Imorgon ska jag och mamma följas på hotellet och vaxa benen. Sofia hann skrämma
upp mig ikväll så jag undrar hur det ska gå imorgon ;) Hah! Men det kommer kännas
så otroligt skönt, då slipper man hålla på och raka och få massa sår.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0