Turkiet - Alanya

Snart är vi där, snart befinner vi oss i värmen och jag kan inte sluta titta på alla fina
bilder därifrån. Det känns som en evighet till onsdagkväll, kanske därför jag inte kan
somna om nätterna? Vill bara åka nu nu nuuuu! Jag vill till värmen, goda drinkar och
underbart god mat. Jag kommer rulla fram när jag kommer hem, ett som är säkert.

Lovar att jag kommer bo i havet och poolen hela veckan. Älskar att bada, finns inget
härligare. När jag dessutom får bada i havet så kommer jag vara som ett litet barn
på julafton och vägra kliva upp. Hah! Kan det inte bli onsdag någon gång!?

Att få komma bort från allvaret och verkligheten är något jag verkligen behöver just
nu. Har blivit mycket på en och samma gång, sover bort dagarna för att ingenting
längre känns värt. Jag behöver vila upp mig, få njuta och känna glädje. Jag saknar
att träna, saknar att känna att jag orkar med saker, så en vecka i Turkiet kommer
nog fixa det mesta får vi hoppas.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0