Min livskamrat, min bästa vän.

Jag har världens bästa pojkvän, utan tvekan. Han är det bästa som hänt mig, har aldrig
någonsin varit med om att en människa gjort mig så lycklig.

Tack för att du står ut med alla tårar, skrik och misstag. Tack för att du älskar mig trots
mina brister. Tack för att du inte lämnar mig. Tack för att du är du.

Jag hade aldrig klarat det här utan dig. Dina fina ord, varma kramar och ditt stöd är
något som gjort att jag kommit långt. Du är den enda som alltid finns där och frågar
hur jag mår. Du bryr dig verkligen. Jag är så oerhört tacksam över att jag får vara din.

Jag älskar dig mer och mer för varje dag som går. Det känns precis lika bra nu som det
gjorde för två år sedan, om inte bättre. Så länge som vi håller ihop faller resten på plats.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0