28 Mars 2010

Nu är en jobbarhelg bortgjord, kan inte beskriva med ord hur härligt det känns!
Det har varit jätteroligt att jobba med tanke på att det var ett tag sen, men just
nu under flytten och allting så har jag inte alls tyckt att det varit kul att jobba istället
för att vara i lägenheten. Men min lediga tid har spenderats där och nu har vi fått
upp massor med fina grejer. Kan säga att det är nog få som flyttar till en lägenhet
för första gången och har allt så nytt och fint som vi har. Haha! Det är så himla fint
där nu och finare ska det bli. Ska ta lite kort sedan när alla grejer är uppsatta så
ska ni få se vad vi åtsadkommit. Jag är mer än nöjd!

Ska snart lägga mig i sängen och försöka sova, vi ska upp tidigt imorgon för att min
fina skulle göra några avtryck av sina fötter. Då ska det shoppas, fast inte mycket
eftersom det redan gått så mycket pengar åt shopping. Vi ska köpa småsaker som
fattas i lägenheten, någon matta och kökshanddukar och så vidare. En liten tripp bara
vi två tillsammans, så mysigt.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0