30 Mars 2010

Igår åkte jag, min fina och Marica till Övik :) Dom skulle skaffa sulor till skorna
så då tog jag ledigt och följde med. Vi hann shoppa en hel del, men vi hittade inte
allt som stod på lappen eftersom både jag och min fina har en stor tendens till att
plocka ned allt möjligt i korgen som vi inte alls skrivit upp. Men vi fick ju med oss
bra grejer hem ändå, ska bara fara på stan idag och köpa lite småsaker.
Det var jättemysigt att bara fara iväg sådär, speciellt när man åker iväg med fina människor.

Flytten tar upp väldigt mycket tid just nu, all den lediga tid som vi får spenderas
där för att fixa det sista. Nu är det mesta uppe, mina fina grabbar målade om
sängen så nu står den på plats. Det är mest småsaker som ska fixas till nu, lite
hyllor och så. Idag var dom och bytte kylskåp, frys och spis. Vi visste bara om
att dom skulle byta spisen, men vi hade visst fel. Jättefin spis fick vi iallafall och
mycket finare kylskåp & frys, trots att alla nästan ser likadana ut. Härligt!

Snart har det gått tre veckor av praktiken, helt ofattbart vad tiden går fort.
Det är ett underbart ställe att vara på & jag har lärt mig otroligt mycket under
bara den här lilla tiden. Det är verkligen ett ställe jag skulle kunna tänka mig
att jobba på, det var synd att jag redan fixat jobb i sommar eftersom dom frågade
mig om jag ville jobba där. Men, kanske efter sommaren. Vem vet?

Jag lovar att jag ska lägga upp bilder på lägenheten så fort alla kartonger och allt
skräp är bortplockat. Vet inte varför, men det känns jättespännande att lägga upp
bilder här på bloggen för att höra vad ni tycker. Jag älskar den, visste redan första
dagen att jag kommer trivas där med tanke på att det är så mysigt ställe.

Nu ska jag sluta skriva och äta upp min lunch, hoppas alla har en härlig tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0