aldrig utan dig

Ett plus ett är två, två pusselbitar som alltid sitter ihop. Det är vi två mitt hjärta.
Jag är så tacksam över att jag får vara din, för att du finns där, för att du torkar
mina tårar, för att du älskar mig. Du älskar mig, jag älskar dig. Min verklighet.
Vi andas samma luft, delar våra tankar och handlingar, ligger tätt omslingrade i
sängen trots att det finns hur stor plats som helst, du har lärt mig vad äkta kärlek
innebär. Du har lärt mig att älska, att förstå, att förlåta, framförallt att orka kämpa.
Så länge som jag har dig orkar jag kämpa, när jag knappt orkar stå finns du där
och håller upp mig så jag inte faller ned igen. Du är en äkta vän, min stora kärlek.

Att ha allting i ett. Vänskap, kärlek, trygghet, lycka, allt. Något som jag aldrig tidigare
trodde på och vågade ge mig in på fann jag hos dig. En trygghet som jag aldrig någon-
sin känt hos någon annan. Att ligga i din famn, somna till dina andetag, känna hur du
håller om mig hårt om natten. Hur du vaknar och tröstar mig mitt i natten när jag inte
orkar. Hur du stöttar mig, frågar hur jag mår, du förstår mig. Du förstår mig som ingen
annan, du kan mig innantill och utantill. Jag behöver aldrig be om hjälp, om kramar
eller om din trygga famn. Du vet alltid när jag behöver dig, ditt stöd. Underbara människa.

Med dig orkar jag ta mig igenom dagarna, jag vaknar varje morgon och inser att det
finns en anledning till varför jag stiger upp. Jag vill vara stark, kämpa, med dig blir jag
starkare för varje dag. Utan dig vore jag ingenting, mitt allt. Jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0