Älskade vän, älskade pappa


När jag ser solen skina, tänker jag på dig.
När snötäcket ligger över marken, tänker jag på dig.
När jag inte orkar längre och bara faller ihop, tänker jag på dig.
När jag gör allting som vi alltid gjorde, tänker jag på dig.
När jag andas för oss båda, tänker jag på dig.
När mitt hjärta slår dubbla slag, tänker jag på dig.
När jag somnar om natten, tänker jag på dig.
När jag vaknar på morgonen, tänker jag på dig.
När jag orkar le, tänker jag på dig.
När jag är hemma, tänker jag på dig.
När jag är i skolan, tänker jag på dig.
När jag är i Sidberg, tänker jag på dig.
När mina tårar rinner, tänker jag på dig.
När jag äter, tänker jag på dig.
När jag är vaken, tänker jag på dig.
När jag tränar, tänker jag på dig.
När jag ser din bil, tänker jag på dig.
När smärtan tar över, tänker jag på dig.


Jag tänker på dig hela tiden. Ord kan inte beskriva hur mycket jag
behöver dig nu, här hos mig. Jag önskar jag visste var du var, så
jag kunde åka och hälsa på dig, bara en stund. Så jag fick känna
dina varma och trygga kramar. Så jag fick se dig le och höra dig
skratta igen, så jag bara fick träffa dig. Jag önskar det hela tiden.

Min bästa vän, min absolut bästa vän. - Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0