bra bättre bäst

Nu sitter jag här med tårar i ögonen efter att ha läst Karin's kommentar.
Jag minns den dagen som om det var igår. När flyttbilen stod packad och
vi bara grät. Det är när man tänker tillbaka på sådana stunder man inser
att det finns människor som man aldrig någonsin vill släppa, som alltid
kommer ligga nära hjärtat. Men som tur är så är inte Sundsvall på andra
sidan jordklotet, även fast det kan kännas så ibland. Snart kommer vi ses
igen och då stannar vi över en hel helg så vi får umgås i massor. Ni är bäst!

Ska snart klippa min fina, eller iallafall hjälpa honom. Han har redan gjort sig
i ordning så jag får nog snabba mig på. Sedan blir det goda äggmackor med
té och sedan lägga sig för natten. Funderar på om vi skulle slå på en av alla
filmer vi köpte igår och somna till. Har så svårt för att somna om nätterna så
jag skulle kunna kolla på en film tills ögonen inte orkar hålla sig öppna.

Imorgon ska jag fara på praktiken. Det känns härligt, fick världens ångest över
att jag var hemma från den idag. Vet inte varför, kan ju inte fara dit om jag mår
dåligt men jag hatar att bara vara hemma och inte ha någonting att göra. Fast
ett plus var ju att min fina också var hemma idag, så fick vi rå om varandra.

Nä, nu ska det klippas!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0