Codan + marknad

Imorse fick vi äntligen chansen att se Codan, många som redan hade
sett den sa att den var helt fantastisk och jag kan säga er att jag blev
absolut inte besviken. Den var så himla rolig, dom var så duktiga och
mest duktig var min älskade Frida som spelade varg. Hon är så söt :)
Det enda som jag tycker var negativt med den var väl att den var lite
väl lång, jag hann få ont i rumpan och ett himla sug efter en toalett men
annars var den helt fantastisk, så det alla sa innan stämde verkligen!

Efter Codan så for jag med Cajsa & Lisa på marknaden en sväng, vi hann
inte gå länge innan vi började känna oss hungriga. Det fick bli en dagens
lunch på Indo cafe, någon thaiwook med nudlar. Oj så gott det var.
Hittade mig ett par strumpbyxor & ett par lack leggins som fick följa med hem.

Nu funderar jag på att lägga mig och vila en stund framför tvn, jag klev upp
tidigt imorse och tränade så mina ögon håller på att falla igen.

Kommentarer
Postat av: f

tack sötnos! kul att du tyckte om den! :) <3

2010-03-05 @ 20:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0