Din stjärna skiner klarast av dom alla där uppe


Jag undrar var du är någonstans, om du är långt bort eller hela tiden
hos mig. Jag bara vill veta, jag undrar hela tiden. Finns du här hos mig?
När solen lyser tänker jag lite extra på dig, som om du lyser på mig.
Du lyser upp hela himlen, hela världen. Du kanske ler? Du har det nog
underbart, var du än befinner dig. Jag tror att det fortfarande är mycket
fotboll som gäller för dig. Vad vet jag, du kanske tränar något fotbolls-
lag där uppe? Du tar hand om alla stjärnor där uppe, som du gjorde här
nere. Du skulle aldrig ge upp dina drömmar, så var du än befinner dig så
tror jag att du håller på med det du levde för. Fotboll.
Världens bästa fotbollstränare, världens bästa fotbollsgymnasielärare, världens
bästa pappa, världens bästa make, världens bästa vän. Ingen kan ta din plats.
Ingen någonsin pappa. Jag älskar dig & jag saknar dig, så otroligt mycket.

Kommentarer
Postat av: mamma

Du är fantastisk, du kan sätta ord på allt! <3

2010-03-04 @ 12:34:34
Postat av: Anna

Du skriver jämt så fint!

Vad han än gör där han nu är så har han nog det superbra! Och han är alltid med dig. Jag tror han är väldigt stolt för att du är så stark! <3

2010-03-05 @ 21:49:53
URL: http://frannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0