Domarvägen, vårat nya hem!

Nu är flytten igång. Bära kartonger, sortera, ställa fram, skruva ihop, fixa
och dona. Ja, så kommer väl våra dagar se ut framöver och även fast det
är otroligt jobbigt och tar på så känner jag bara hur underbart det kommer
vara när det är färdigt. Det blev tidigare än väntat, vi skulle ju få flytta in
den 1 April men han som tapetserade åt oss var så snabb, så vi fick börja
flytta in redan idag! Världens mysigaste lägenhet, världens mysigaste ställe.
Det kan inte bli så mycket bättre. Vi är jättenöjda över tapeterna också, något
som jag först var lite nervös för. Tycker det är så svårt att välja tapeter när
man bara få se en liten bit av dom från början. Nu när dom sitter på plats
så känner det hur bra som helst.

Det är i princip grejer överallt. Finast just nu är väl toan där vi har fått upp alla
grejer som ska vara där. Det fattas bara ett duschdraperi och handdukar som vi
beställt. Men annars är det typ klart där. Just innan vi for hem ikväll så satte min
fina ihop köksbordet. Det är så fint!! Just i den stunden kom vi på vad som vi
lämnade kvar på IKEA, våra köksstolar ; / Men det går ju inte att göra så mycket
åt det. Vi får helt enkelt fara på Jysk och kolla efter några som passar. Vi tänkte
inte heller köpa dom rätta stolarna till bordet på IKEA utan hittade några andra
fina som passade jättebra. Förhoppningsvis finns det fina stolar här i Lycksele också.

Så ni kanske förstår att jag inte kommer vara så aktiv här på bloggen pga flytten. 
Imorgon när jag jobbar ska min fina och förhoppningsvis bästa Marcus sätta upp
mer grejer så får jag åka direkt dit efter jobbet. Känner mig inte alls sugen på att
jobba i helgen eftersom nu vill jag bara vara i lägenheten och göra allting klart.
Men det är bara att bita i det sura äpplet. Kämpa på och tänka på att jag får mer
pengar att betala hyra för. Hah! 

Möttes av detta när jag steg in genom dörren ikväll. HAHAHA, min älskling är så
söt. Kan tänka mig hur länge hon försökt få av sig detta ikväll, stackarn. 
Hon är världens bästa hund. Finast, underbarast och mysigast. Jag älskar dig Busy!




 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0