Goodnight

Sedan middagen har vi varit i lägenheten, vi har fixat och donat hela kvällen
och nu börjar det likna någonting. Soffan blev hämtad idag, även soffbordet
och skrivbordet. Byrån i hallen, hatthyllan och en massa lampor var uppsatta
så nu är det redan jättefint där. Jag är ju som jag är, jag struntar i alla stora
möbler och vill helst bara he upp alla tavor, hyllor, ramar och så vidare. Hah!
Men ibland får jag hejda mig, även om det är svårt. Blir ju så himla ivrig.

Nu ska vi kolla på lite film men jag kommer nog somna innan halva filmen har
hunnit gå. Satt och halvsov i lägenheten medans min fina skruvade ihop saker.
Har kallat honom för Handyman hela kvällen, han är verkligen en handyman.
Min, bara min. Det känns underbart att flytta ihop, jag älskar dig Peder :)

Nej nu säger jag godnatt. Ska upp sex imorgonbitti och jobba, känns något drygt
när resten får ligga kvar och sova gott. Men snart så, snart lov!

GODNATT.

Kommentarer
Postat av: f

åh,kan inte vänta tills jag få komma och kika på den! :D

2010-03-28 @ 00:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0