ingen rubrik

Imorse när vi kom fram till Lycksele kunde jag inte alls somna om.
La mig istället i sängen med Marcus dator och kollade på lite roliga
klipp och läste massvis med bloggar. Tänka sig vilket tidsfördriv det
egentligen är, skulle kunna sitta i timmar för man hittar alltid någon
idiot som skriver massa strunt. Men det är härligt att få skratta ibland.

Fick fin besök idag också! Farmor, farfar och Sofia kom hit och fikade
gofika vid lunch. Hann jag få lite bebislängtan också, men min fina sa
att det får man ha. Han erkänner inte själv att han också längtar ;)
Det var verkligen jättetrevligt att dom kom förbi, massa prat & skratt.
Älskar att vara med min underbara släkt, dom är bättre än allt.

Nu har jag just kommit hem. Jag och mamma tog oss en tur på stan, köpte
en sten där det stod "Saknar dig" och la på pappas grav. Så hann jag fara
förbi hos Linnea och lämna hennes 18-års present. Bättre sent än aldrig!
Trots att det bara var en kort stund så känns det lika tryggt att komma hem
till dom, har ju trots allt nästan bott där när vi var mindre. Jag älskar dig!

Ikväll blir det tacos till middag och sedan mys framför tvn. Funderar på att
börja packa i lite mer saker i flyttkartonger, nu är det inte länge kvar :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0