jobb

Har jobbat hela dagen och snacka om att jag är trött i mina ben. Men med tanke
på pengarna så ska jag inte klaga, men det känns att man inte är van att jobba
från sju på morgonen till klockan fem på eftermiddagen. Men nu har jag iallafall
fått i mig en god middag, tacos! Så nu känner jag mig lite piggare. Vi ska alldeles
strax fara till lägenheten och fortsätta fixa. Det är jobbigt men himla mysigt, att
få skapa sitt eget. Längtar till första natten vi ska sova där, då får man känna att
det är vårat eget hem. Myspys!

Hoppas alla har en fin helg. Som sagt så jobbar jag och står i, min lediga tid spenderas
i lägenheten för att få i ordning allting. Kommer vara något slut på imorgonkväll. Vilken
tur att jag är ledig på måndag, så hinner jag vila upp mig lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0