Lördag

Är helt slut i kroppen efter en delad tur idag på jobbet, fick mig en härlig
liten powernap mitt på dagen men ändå så kan jag knappt hålla upp mina
ögon nu. Känner mig inte alls laddad för att jobba heldag imorgon kan jag
säga er, men jag ska verkligen inte klaga för det ger bra med pengar vilket
jag är i behov av nu när vi ska flytta och allt. Dessutom så jobbar jag på ett
fantastiskt ställe, med underbara pensionärer att ta hand om. Precis som jag
alltid har sagt, man får så himla mycket tillbaka av dom. Ikväll var en tant så
sugen på något gott att jag for och köpte kakor åt henne. Lyckan jag såg i
hennes ögon när hon fick dom går inte att beskriva med ord, det gjorde min
kväll. Jag stormtrivs & hoppas innerligt att jag får fortsätta där efter sommaren.

Till veckan börjar våran praktik och jag känner mig inte alls så nervös som jag
brukar vara. Det känns mest spännande att få pröva på något nytt som jag inte
varit inom och att jag dessutom känner min handledare gör det absolut inte sämre.
Träffade henne i fredags och hennes kram värmde. Har förklarat för henne vad jag
mest gruvar mig för och hon sa att det skulle vi klara tillsammans. Det känns toppen!

Nu ska jag försöka få min älskade pojkvän från tvspelet så vi kan kolla in lite möbler.
Det är nu mindre än tjugo dagar till vi får flytta in, så spännande det ska bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0