Min ängel, min hjälte, min bästa vän


Här fick jag hålla din hand, på riktigt. Känna din värme och känna hur
hårt du höll min. Du släppte aldrig taget. I mina drömmar släpper jag
aldrig taget om din, aldrig någonsin. I mina drömmar är din hand varm
och jag skulle kunna hålla den föralltid. Lovar du att jag får hålla den
när vi ses igen? Då ses vi, utan smärta, utan saknad. Då ses vi på riktigt.
Jag vet att vi kommer ses igen, när min dag är kommen tar du emot mig
med öppna armar. Jag brukar tänka att när min tid här på jorden är slut
och jag försvinner, är det för att du behöver mig. Då behöver du mig och
jag skulle aldrig svika dig, jag skulle komma till dig så fort jag kunde för
jag vet att du skulle göra precis samma sak. Åh, vad jag längtar tills vi
ses igen. Det är något som jag längtar till mer än allting annat.
Då ska jag krama om dig och aldrig lämna din trygga famn, jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0