Party

Imorse fick vi oss en liten sovmorgon som behövdes, vi åt frukost och sedan
for jag och Cajsa på gymmet :) Inte alla som är så hurtiga och tränar på gym
medans det är marknad. Men jag orkade inte alls fara på marknaden idag, det
är bara drygt och trängas bland folk. Får nog räcka med den lilla stund jag gick
igår! Fast har inte köpt några munkar, får ta det nästa marknad.

Nu har jag just tagit mig en lång och varm dusch, torkat håret och målat mina
naglar inför ikväll. Ska fortsätta göra lite småsaker inför kvällen, det brukar ta
lång tid för mig att fixa till mig med tanke på att jag gör så mycket annat medans.

Hoppas alla får en toppenkväll, nyktra som onyktra. Jag ska äta middag med fina
tjejer och sedan blir det hotellet. Vilken tur att vi köpte förköp igår, lär vara mycket
folk ute ikväll eftersom det är marknad. Men kul ska det bli!


bjuder på en väldigt gammal bild, en väldigt charmig bild från en av våra
klassfester. Jag reagerar alltid på att jag har två ölburkar framför mig och
dom andra en cider. Haha! Det är inte som det ser ut. Tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0