skäms

Jag måste erkänna. Jag har syndat, jag klarade inte av mitt och mammas
vad. Jag och Cajsa bakade goda chokladbollar ikväll med sirap och jag var
nästan tvungen att smaka. Dom var såå goda, mycket godare med sirap
än utan. Jag vet att det var fel, jag skulle inte ens smakat lite. Men jag tycker
att jag och min älskade mamma ska försöka igen efter marknaden så jag får
äta en god munk i helgen. Det är ju själva grejen med marknan, att äta goda
munkar och äta godisremmar. Så, efter helgen ska jag nog klara det.
hahaha, jag är inte duktig. Men det är ju så gott med godsaker.

Chokladbollar är så fruktansvärt gott, skulle kunna äta jättemåååånga.



Kommentarer
Postat av: S

Men man lev ba en gång! Ät så mke kakor du vill;) Du träna ju lix bort allt =)

2010-03-05 @ 08:55:14
URL: http://sjakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0