tisdagkväll

Jag har knappt varit hemma något här på Kantarellvägen idag/ikväll, direkt
efter jobbet for vi på stan och fixade en hemlis! En hemlis som jag kanske
berättar här sedan. Köpte även lite smågrejs som vi missat till lägenheten
och tills nu har vi varit där, fixat och donat i massor. Älskade kusin kom också
över på besök, drack kaffe och surrade. Känns så härligt att ha en människa
som står en så nära, som man kan dela tankarna med och snacka en himla
massa skitsnack med. Du är toppen Sofia!

Nu är det slutspurten som gäller, sätta upp lite grejer på väggarna och fixa
gardiner sen tror jag nog att vi är redo för att flytta. Så himla härligt att få
det klart, är så himla nöjd med lägenheten så jag kan knappt förstå det. Att ha
det så fint, så nytt första gången man flyttar hemifrån är absolut inte illa.
Nog för att det har kostat lite, men det vare absolut värt. Med tanke på hur nervös
jag är över att flytta och hur ont det gör att lämna barndomshemmet så känns det
mer än rätt att vi lagt ut mycket pengar på den. Nu har vi definitivt skapat vårat
eget och jag vet att jag kommer trivas där. Vi hann få lite ensamtid där ikväll och
det kändes så mysigt. Bara vi två älskling.

Jag är så kär! Ord kan inte beskriva hur lycklig jag är just nu. Jag har världens
finaste pojkvän, den absolut bästa som finns. Som stöttar mig, torkar mina tårar
och stannar kvar hos mig trots mina brister. Jag kan inte önska mig något mer.
Jag älskar dig, jättejättejättejättemycket min fina.



Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja vet ju att ja ä himla bra! =) haha de ä du me.. :) Ja ska ju bli bjudd på flytta in midda hos er ha ja bestämt.. :) Så nu få du börj å laga mat.. :)

2010-03-31 @ 07:10:12
URL: http://sjakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0