Torsdag, heeelg!

Idag klockan fyra tog jag helg och om jag har längtat, ska bli så härligt
att vara ledig till på måndag. Sömn är något som jag verkligen behöver.
Praktiken går toppen, idag har jag fått sticka väldigt mycket och varit
med doktorn lite. Har hunnit se hur man punkterar en armbåge och tar
bort åderbråck. Jag är så på att vara med på allting som sker där efter-
som jag vill hinna lära mig så mycket som möjligt. Är så stolt över mig
själv att jag lyckats övervinna min rädsla, jag är duktig. Mycket duktig.

Just idag är det tretton dagar kvar till flytten och ikväll har vi varit och
kollat in lägenheten. Vi mätte lite så vi vet vilka möbler vi kan köpa och
nu sitter jag här och drömmer mig bort. Det finns så himla mycket jag
vill ha och jag kan tänka mig hur alla rum kommer se ut, redan nu.
Vi har gjort en liten inköpslista på alla grejer som vi behöver från IKEA
eftersom vi åker dit på lördag. Är mycket bättre att ha det gjort så springer
man inte runt som en virrig höna och inte hittar något. Det kommer svida
i börsen kan jag säga er, men det kommer bli så fint. Jag längtar redan till
jag ska ha kaffebjudning och baka mina egna bullar! hah!

Ska fortsätta kolla in hemsidan nu på IKEA och se på ett ungefär hur mycket
kalaset kommer att kosta. Vore bra att veta så jag vet hur mycket pengar
som ska tas med. Finns ju så mycket fint där, skulle kunna köpa allting.

Imorgon på min lediga dag ska jag först & främst ta mig en välförtjäns sov-
morgon. Sedan ska jag om jag orkar bege mig på gymmet och träna en timme.
Det ska komma några och kika på vårat hus imorgon och jag vill helst inte vara
hemma så jag åker nog och tränar då så har jag gjort bort det innan helgen.
Ska även packa väskan för att åka till Tjäl imorgonkväll, det kommer bli en så
mysig helg. Jag och min fina, bättre kan det inte bli. Jag älskar dig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0