1 Mars 2010

Måndag igen, en ny skolvecka har börjat, en ny månad som innebär
att om exakt en månad så får vi börja flytta in i lägenheten. Blandade
känslor inför det måste jag säga, känns spännande men samtidigt väldigt
nervöst. Jag har aldrig bott utan mamma och pappa förut, har bott utan
pappa fyra månader nu men aldrig utan mamma. Det kommer nog gå
hur bra som helst och jag längtar till vi åker till IKEA och köper hem lite
grejer som vi ska inreda lägenheten med. Underbart att skapa något eget!

Som alla andra måndagar så slutade vi 12:10 idag och vi hade bara två
lektioner. Läraren som vi hade på den första var hemma med sjuk barn
idag så jag kunde inte komma igång med uppgift två, förstår den inte och
behöver verkligen hans hjälp. Men jag blir klar i veckan med den, det är
jag säker på. På andra och sista lektionen fick jag pröva sticka i armen.
Det gick hur bra som helst, känns som att jag lärt mig tekniken nu men
skulle vara bra om jag fick testa på en riktig arm. Cajsa ville vara min
försökskanin, hah!

Nu är det bara fem skoldagar kvar och sedan kommer ett efterlängtat lov.
Till helgen är det marknaden, jag sitter och funderar varför jag ingick i vadet
med mamma veckan före marknaden. Det innebär att till helgen blir det inga
munkar för min del, inte heller goda chips eller godisremmar. Fy. Hur ska det
gå? Det är ju tradition. Men, jag ska inte förlora. Aldrig, icket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0