Onsdag

Jag har insett att jag inte gjort speciellt mycket under detta lov, men
ibland kan det vara skönt också. Att inte ha så mycket planerat utan
ta dagen som den kommer. Har inte skrivit så mycket här på bloggen
och det är helt enkelt för att jag inte haft något bloggsug. Har faktiskt
påbörjat några inlägg men har slutat med att jag kryssat ned internet.

Nu har jag just tagit mig en härlig dusch efter ett hårt träningspass på
gymmet, tvingade med mig mamma eftersom det är så fruktansvärt
tråkigt att träna själv. Men bra gick det och nu är jag stolt över mig själv!

Ska fixa mina naglar nu, städa upp på vårat rum och sedan packa för att
åka till Tjäl ikväll. Vi ska åka och kolla på möbler imorgon, tänka sig att
det är mindre än en månad kvar tills vi får vårat eget. Spännande.

Vi hörs när vi hörs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0