Världens bästa familjen Kroik!

Igår när vi var i Sundsvall på IKEA så träffade vi Karin, Matilda och
Maja-Lisa där. Jag får lite ont i hjärtat när jag tänker på att dom är
så långt borta och det kändes så bra att få se dom och prata en stund
eftersom det blir en bit mellan gångerna man ses. Jag skämtar inte när
jag skriver att dom är bland dom bästa människorna jag någonsin fått
lära känna, att bara ha fått chansen att få lära känna dessa människor
betyder så mycket för mig. Och jag saknar dom, jättejättemycket.
Jag saknar att få leka med Alex, Maja-Lisa och Matilda. Jag saknar att
fira nyår med dom, jag saknar att bara kunna gå över och prata i timmar.
Jag är inte ensam om att tycka att det blev så otroligt tomt när dom flyttade
och lämnade Kantarellvägen. En stor bit fattas här och dom kommer alltid
ha en stor plats i mitt hjärta.

Karin's värmande ord genom det jobbiga som får en att inse att det finns
någonting att kämpa för. Jag är så glad att jag har dig Karin. En äkta vän!

Kommentarer
Postat av: Karin

Älskade, älskade Sara... Du är så underbar. När vi satt i bilen hem, Jag, Matilda och MajaLisa så rann tårarna. Samma känslor kom fram som när vi stod utanför vårat hus och flyttbilen skulle åka. Vi grät tillsammans, jag, Nicke, Åsa och Stig, det gjorde så ont. Sms:et från dig och Marcus... gjorde ont. Tårarna rinner ner på mina kinder... jag ser fan inte skärmen ens :( Vi saknar er så oerhört mycket, det gör ont. Det kändes så underbart att få träffa er igår, det var som förr fast på fel ställe, jag längtar tills vi ses igen... jag hoppas att det blir snart. Krama mamma, hon är sååå underbar, saknar henne, saknar Stig. Nästa gång ni kommer så ska ni komma och bo hos oss, så ni inte kör slut på Åsa ;) Kramar i massor <3

2010-03-22 @ 20:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0