3 Maj - Din dag fantastiska du

Idag är det din dag älskade pappa, din 49-års dag och jag kan inte ge dig någon
present. Idag är det bara din dag och jag kan inte äta glasswienerbröd med dig
och bara få skratta. Jag får inte se dig öppna paket i din säng, ge dig frukost och
tårta på sängen. Varför pappa?

Idag gör det ont. Jag orkade inte ens kliva upp imorse, ville inte vakna och inse
att det är 3:e Maj som är din dag. 

Grattis min fantastiska pappa, jag skulle aldrig klarat mig om det inte varit för dig.
Jag har så mycket att tacka dig för, för alla hinder du hjälpt mig att kliva över.
Men jag har redan tackat dig och du visste om hur tacksam jag är.

Jag älskar dig, oändligt mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0