älskling, JAG SAKNAR DIG!

Blä vad jag känner saknaden efter min fina Peder! Idag när jag shoppat och haft
det trevligt med mamma så har jag inte riktigt hunnit tänka efter, men nu när
jag kommer hem till en tom lägenhet så känner jag verkligen behov av att få
kramas. Tänka sig hur det kommer kännas senare ikväll och krypa ned under
täcket helt själv. Det kommer väl sluta med att jag springer upp till mamma och
sover där, hah! Nä, jag saknar min fantastiska pojkvän så otroligt mycket så
jag snart blir galen, även fast bara varit ifrån varandra en dag.

Det är på något sätt härligt att sakna, när man vet att man snart träffas igen.
Ibland tror jag det är bra för ett förhållande att man är ifrån varandra en stund
för att få känna den där längtan efter att ses igen, inte för att vi är ett dugg less
varandra men det känns ändå bra på något sätt.

Jag älskar dig jättemycket älskling, du är verkligen allt jag någonsin önskat!

Kommentarer
Postat av: mamma

Du är välkommen <3

2010-05-29 @ 19:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0