Då var det måndag igen

Jag försovde mig imorse också, typiskt mig. Men jag tog mig upp och hann iallafall
komma på skolan till första lektionen. Diana var så snäll och hämtade upp mig! :)
Vi hade bara två lektioner idag, fick veta vad jag får för slutbetyg i alla tre ämnena
med Ulrika. Socialpsykiatri, sjukvård & geriatrik. Är med än nöjd kan jag säga er.
Att gå igenom det jag gör och försöka fokusera är inte det lättaste, men jag har klarat
det så fruktansvärt bra och jag är stolt över mig själv.

Efter skolan hämtade Sofia upp mig och vi for på gymmet och tränade en timme, det
var riktigt skönt. Nu är jag hemma och har fått i mig lunch, varma koppen och mackor.
Har även hunnit skicka in hemuppgiften i step up som jag inte alls är nöjd med, men
det återstår att se hur det gick för mig. Ska skutta in i duschen nu och sedan se lite tv.

Äntligen fick jag pussa på min fina, han kom hem en snabbis innan han åkte tillbaka på
jobbet. Vi har bara varit ifrån varandra sedan i lördags, men jag har saknat honom som
en tok och det kändes så härligt att äntligen få hålla om honom igen. Nu behöver jag inte
vara rädd för att sova om nätterna, nu har jag världens tryggaste famn att krypa upp till.
Jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0