Elsa Belsa söt

La mig inte alls framför tvn utan skuttade istället över till Sofia och Martin.
Det är så mysigt att vara där, umgås och leka med Elsa Belsa. Haha, hon
heter inte Elsa Belsa, hon heter Elsa men jag tycker att det låter så gulligt.
Hon är så gullig och man blir så himla glad när man är med henne. Har
man en dålig dag så behöver man bara träffa Elsa i några minuter så blir
dagen helt underbar. Jag älskar Elsa, jag älskar småbebisar och mina drömmar
kommer snart att slå in. HAH! Jag vet att du läser & håller med älskling ;)

Väntar på att min man ska komma hem så vi kan fara en sväng till mamsen.
Känns så härligt att man har tid över till annat nu när man gjort bort alla hem-
uppgifter. Skickade in den sista idag och jag ber till gud att den blir godkänd.
Känns inte som att man har ork att göra bra ifrån sig nu när det närmar sig
slutet och man fått veta vad man får för betyg. Då känns det ju som säkert.

Ikväll blir det en lugn kväll med massa mys, just nu vill jag bara ligga och
kramas i massor. När man inte ses på ett tag inser man verkligen hur mycket
man älskar varandra och att man alltid vill vara tillsammans. Så länge vi är
tillsammans faller resten på plats. Jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0