En eloge till mig!

Nu är jag väldigt stolt över mig själv, lagade köttfärspaj idag till middag helt utan
hjälp. Hade faktiskt glömt bort hur roligt det är att laga mat, mest roligt är det att
se resultatet när det är färdigt. Min fina tycker inte om paj speciellt mycket, men
min paj älskade han och han sa att han aldrig ätit någon godare i hela sitt liv.
Jag tror honom iallafall ; )

Snart ska jag bege mig till mamma och umgås en liten stund, farfar är där och
jag har saknat honom så mycket. Saknar farmor också, har inte haft tid att åka
dit men känner att jag måste dit snart. Det har varit mycket läxor och sånt nu
så jag har inte riktigt orkat med annat, men känner att jag börjar sakna dom
alldeles för mycket nu. Dom är seriöst dom bästa i hela världen.
Jag älskar mina fina farföräldrar, fruktansvärt mycket. ♥

  

Kommentarer
Postat av: Jessica - Du vet att du vill kolla!

Hallå, allt bra? Regnar och åskar det hos dig med?

2010-05-21 @ 13:53:49
URL: http://jessicalillsmeds.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0