Go Blondinbella!

Jag följer faktiskt Bella & Tyra show varje torsdag, inte för att jag är speciellt insatt
i bloggvärlden och skulle vilja få en baoutastor blogg men jag blir så faschinerad av
människor som lyckas. Människor som vill något och kämpar för att nå sina mål.
Alla klagar över hur Blondinbella är, säger att hon har en grisnäsa och klankar ned
på hennes på grund av hennes acne. Vet ni vad det kallas? Avundsjuka! Jag blir tokig
på alla människor som inte kan glädjas åt andra utan bara ska vara elaka.

Förra veckan så var det Kissie som gästade showen och jag är nog inte ensam om att
ha sett programmet om och om igen på deras hemsida. Det är nästan så man bara vill
ta tag i Kissie och skaka om henne. Okej att hon är en "roll" på sin blogg som hon säger
men man beter sig inte sådär i TV. Beter man sig sådär så kommer man inte komma
långt i livet. En osäker tjej som förstorar brösten, fyller läpparna så stora att hon knappt
kan prata som ska vara kaxig mot två tjejer som har kommit längre än henne och lyckas
med det dom håller på med. Hon har bara insett att hon inte kommer upp till deras nivå
och använder den kaxiga attityden som ett försvar. Det är tragiskt.

Jag har faktiskt inte följt Tyra så mycket utan mest Blondinbella, jag blir faktiskt helt till
mig när jag ser hur bra hon lyckas i livet. Hon kämpar för att unga tjejer ska få bättre
självförtroende och går verkligen in för det helhjärtat. Det är inte många unga tjejer som
skulle kunna göra något sådant, därför ser jag upp till henne. Kanske för att jag själv varit
med om så mycket som jag faktiskt bryr mig, men så är fallet. Jag tycker om henne.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0