Godnatt!

Förkyldning har gett med sig lite under dagen, nu gäller det bara att få bort denna
hosta som aldrig vill försvinna. Men det är bara att bita i det sura äpplet och kämpa
för snart är det studenten och då ska det minsann inte vara några sura miner.

Har hunnit göra bort den reflekterande uppgiften i Etik & Livsfrågor, tog mig en
evighet att göra färdigt den. Nog för att det är ganska enkelt att skriva vad man
själv tycker och känner, men det tar ändå tid att få det bra. Men hur som haver
så har jag skickat in det nu, får hoppas att det går bra. Nu har jag bara en sista
skrivuppgift kvar och det är step up hemuppgiften. Den är verkligen svår så jag
måste nog börja med den imorgon för att hinna klar tills på fredag. Så efter den
så är det väl inte så mycket mer som ska vara gjort tror jag, kanske innebär att
vi inte har några fler läxor!? Woooooop.

Har varit och solat ikväll. Så himla härligt att göra det lite senare på kvällen när
det inte är några där. Bara ligga i värmen, lyssna på bra musik och halvsova.
Faktiskt ett perfekt sätt att sedan kunna somna, iallafall för mig. Nu har jag just
målat mina naglar och ska strax skutta in i duschen.

Nu får det räcka med blogginlägg för idag, har redan skrivit fyra stycken så jag
har varit väldigt aktiv. Har dessutom laddat upp mängder med bilder, tycker bloggar
utan bilder är så tråkiga även fast jag inte är bäst på att ladda upp själv men.

Sov gott!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0