Härliga torsdagmorgon

Var inte alls sugen på att kliva upp när larmet ringde imorse, men när jag såg vilket
underbart väder det är ute så skuttade jag upp utan problem. Det är så härligt när
sommaren börjar komma, man behöver inte frysa och man behöver knappt några
kläder på sig. Det stora problemet som jag har nu är att jag nästan bara har varma
kläder & knappt några sommarkläder. Känns som att jag skulle behöva fara och
handla lite mer svala kläder så man inte svettas ihjäl. För nu är det snart sommar!

Idag har vi bara tre lektioner och slutar tidigare än vanligt, hade tänkt göra en
köttfärspaj idag till middag så ska åka och handla till det direkt jag slutar.
Får se om jag hinner med att träna idag, men det ska nog på något sätt gå att klämma
in. Har ju trots allt inga fler läxor i veckan, härligt!

Ska fortsätta göra mig klar och sedan åka på skolan. Ha en härlig torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0