jag önskar jag kunde krama om dig

Jag vill dela min lycka med dig just nu. Krama om dig, skrika och hoppa runt
tillsammans med dig för att få ut min glädje. Min lycka är din lycka, din lycka
är min lycka. Jag vet att du vet om det, du visste det nog redan när vi började
planera att vi skulle sätta två fina ringar på våra fingrar. Du vet allt.
Jag vet att du är lycklig och fruktansvärt glad för våran skull, du sa alltid att
det skulle vara vi två hela livet. Vet du pappa? Det tror jag med. Du sa alltid
att han var den finaste människan jag någonsin träffat och att vi var som gjorda
för varandra. Det är vi, vi är som två pusselbitar som sitter ihop.
Jag är förlovad pappa, med den människan som jag vill dela hela mitt liv med.
Jag vet att du sitter där uppe och ler åt mig nu, du känner nog min glädje.

På din dag valde vi att förlova oss. En speciell dag för oss, du betyder så mycket
för oss båda två. Det var en glädje att se hur nära ni stod och att ni fann varandra
så snabbt. I våra ringar står det 3/5-10. En dag som alltid kommer göra extra ont
men samtidigt kännas som en helt underbar. En underbar dag för en underbar
människa och jag ska alltid fira dig, på något sätt ska jag alltid göra din dag lite
extra speciell. För mig är den speciell. Helt fantastiskt, så som du är.


Saknaden efter dig blir inte lättare, det blir bara svårare. Men jag har lättare för att
hantera den nu, självklart är det upp och ned. Ibland orkar jag inte fara till dig och
prata i timmar för att det tar emot, en klump bildas i magen och jag bara gråter.
Medans andra dagar skulle jag kunna sitta hos dig en hel dag och bara prata, skratta
och gråta i floder. Jag saknar dig.. jättemycket.

Pappa, jag tänker på dig hela tiden. Jag tänker hela tiden på hur mycket jag vill att
du ska vara här. Jag saknar dina varma kramar, dina pussar mot min panna, jag
saknar att få se dig. Tänk om jag bara fick hålla om dig, bara en sista gång..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0