k-ä-r-l-e-k

Vad heter ni? Sara Bäckman & Peder Håkansson

Hur träffades ni? Träffades på riktigt och umgicks var i Hannas' källare :)

Hur länge har ni varit tillsammans? Lite mer än två år :)

Är ni förlovade? Jaa! :) 

Har ni barn? Not yet ;)

Kommer du ihåg er första kyss? Om jag gör ;)

Har båda körkort? Japp!

Isåfall, vem kör bäst? Han har haft körkortet längst, så jag säger väl han då ;)

Kommer du ihåg det första han sa till dig? Ska jag vara ärlig så nej, vi sa så mycket ;)

Vem sa "jag älskar dig" först?
 Det var nog han.

Vem är äldst? Peder :)

Vilka stjärntecken är ni?
 Väduren är jag, Peder är tvilling. 

Vem fyller först på året?
 Jag, April. Peder, Juni. 

Vem är längst?
Peder

Har ni jobb? Peder har jobb, jag har jobb över sommaren och förhoppningsvis efter!

Kände ni varann innan ni blev tillsammans? Nja, kände & kände. Men vi hade pratat 3 år innan :)

Blev du kär vid första ögonkastet?
 Kär är ett starkt ord, men jag gillade honom otroligt mycket

Har ni någon speciell låt?
Ja det finns flera låter som påminner mig om oss

Har ni stora framtidsplaner?
  Oja det har vi. Väldigt många planer.

Har ni gråtit i varandras armar? Många gånger.

Har ni varit utomlands tillsammans?
Nej, men snart sååå ;D

Vilket är ert bästa minne? Oj, det finns jättemånga. Våran förlovningsdag är en av dom :)

Vem lagar bäst mat? Peder :)

Blir du lätt svartsjuk? Det beror alldeles på, men visst är jag det

Hur många kvällar i veckan spenderar ni tillsammans?
I princip alla.

Ger ni alltid varandra en puss då ni ses?  Oja!

Bor ni långt ifrån varandra?
 Nej, vi bor tillsammans ;)

Litar ni på varandra?
Ja sjävklart

Brukar ni bråka?
 Ibland

Vad bråkar ni då om?
Småsaker

Ringer eller sms:ar ni mest? Tror nog vi sms:ar mest, beror på.

Brukar någon av er prata i sömnen?
 Faktiskt inte

Gillar ni varandras familjer? Det gör vi verkligen!

Har ni samma musiksmak?
 Njae, inte precis samma men på ett ungefär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0